S1 A2: Phil Spector får möjligheten att skriva musikhistoria med Beatles och han dominerar musiklistorna med sitt Wall of Sound. Men med framgången utvecklar han en paranoia som spär på hans rykte som demonproducent och hans oförutsägbara humör skrämmer folk i hans närhet. Samtidigt har en ung Lana Clarkson siktet inställt på Hollywood. Del 2 av 4: California dreams.