S1, A3: Theranos expanderar snabbt och styrelsemedlemmarna oroas av Elizabeths hemlighetsfulla beteende. Sunny överväger att gå med i företaget. I rollerna: Amanda Seyfried, Naveen Andrews, Michael Gill, William H. Macy, Elisabeth Marvel, Sam Waterston m.fl. Del 3 av 8.