The Vietnam war 5. Det är så här vi gör
S1, A105: Efter att båda stridande sidor lidit nederlag stupar amerikanska soldater i dödliga bakhåll. President Lyndon B. Johnson försäkrar dock den amerikanska befolkningen om att segern är runt hörnet. Del 5 av 10.