8WD Rescue Vehicle & Monster Minibike
S1 A6: Clint och Todd förvandlar en fyrhjuling till ett multifunktionsfordon. Och så hittar de en klient till Hägglunds, detta genom att göra ett amfibiskt räddningsfordon.