A Beautiful Day
S8 A1: Det har gått ett halvår sedan LaGuerta mördades, och Dexter sköter fortfarande sitt liv som pappa, bror och seriemördare. Debra jobbar som privatdetektiv för en privatägd firma, och Batista har tagit över hennes roll som kommissarie hos Miami-polisen.