A Broken Heart and a Crock Monster
S2, A21: Familjen Cooper hjälper en hjärtekrossad pastor Jeff genom en svår tid i hans äktenskap. Sheldon pressar församlingsmedlemmar på donationer när Mary tar med honom till jobbet för en dag.