A Heaven of Hell
S2 A8: Då fader Bennett och Mouse far västerut för att möta Marcus och Tomas kommer nya detaljer om Mouses tragiska förflutna i dagen. Tiden för exorcism rinner ut, så ett av fosterbarnen ställs inför ett svårt beslut. Men demonen har andra planer.