S1 A4: År 2020 slutar på ärsta tänkbara sätt för Juventus: Fiorentina förstör Bianconeris feststämning genom att åsamka dem ett svidande nederlag i årets sista match. Chansen till upprättelse kommer senare, i matchen mot Milan, serieledarna. Det är en mycket viktig match, främst för Bonucci, som många Juventus-fans aldrig förlåtit för mellanspelet med Rossoneri.