S5, A25: Natten till Konos och Adams bröllop får Five-0 reda på att en stulen atombomb finns någonstans på ön och är på väg att detoneras. McGarrett chockas av att Catherine återvänder till Hawaii och Chin konfronterar Adam om hans koppling till Yakuza, i femte säsongens final.