A Many Splendored Thing
S14 A16: Bishop är mer beslutsam än någonsin att få fast hennes förra pojkväns mördare efter att Gibbs och teamet hittar nya ledtrådar. Torres lär de andra agenterna konsten att "ficktjuva".