A Murder of Crowes
S5, A1: Raylan (Timothy Olyphant) utreder den kriminella Crowder-familjens roll i försvinnandet av en korrupt kustbevakare från Florida. Boyd (Walton Goggins) väcker liv i en misslyckad knarkaffär för att förhindra att Ava (Joelle Carter) ställs inför rätta för mord.