NYPD Blue A Murder With Teeth In It
S2, A14: Donna gör slut med Medavoy när hon får reda på att han spionerat på henne. Simone bestämmer sig också för att göra slut med Benita, då han misstänker att hon läckt information till en journalist om ett fall de pratat om privat.