Jersey Shore A New Family
S1, A1: Sommaren på Jersey Shore börjar när åtta personer flyttar in i huset de ska dela. Romantiken spirar mellan Sammi och Mike men allt kan raseras när killarna bjuder in tre vilt främmande tjejer till bubbelpoolen.