A Question Of Compromise
S1 A8: Joe fortsätter att pussla ihop bevisen och Bob iscensätter ett tillfångatagande med Reuels tillåtelse. Nathan konfronterar Gareth och Iris ger Mae ny information om Sam och Elden.