A Storm is Coming
S1 A1: Julio får en ny klient som handläggare på Hugs Not Thugs – hans nyligen frigivna kusin Luis, som brukade mobba honom. Julio har dessutom fått en ny rumskamrat – hans nyligen frigivna kusin Luis!