A Thousand Cranes
S9 A16: Pratt försöker lugna Gallant när de stoppas av polis, misstänkta för ett vansinnesdåd på en närbelägen diner. Lewis blir vän med tonårige cancerpatienten Sean (Patrick Fugit). Kovac tvingas besöka en psykolog.