Ace Hotel
S6 A6: Chandler förhandlar fram ett avtal som leder till en bekännelse och ger Bosch och Edgar vad de behöver för att spåra upp Kents mördare. Bosch gräver djupare i en svindelhärva där Daisy var inblandad, men Elizabeth orsakar problem när hon följer upp en ledtråd själv. Irving föreslår en ny insatsstyrka för att bekämpa hemlöshet, och Billets sätter Vega och Pierce i en svår situation.