Lego Star Wars: All-Stars Affärer med Lando / Han och Chewie slår tillbaka
S1, A3: Pace och Lena träffar den mest inflytelserika personen i galaxen, Lando Calrissian. Pace och Lena återförenas med Han och Chewie, och träffar på en skräckinjagande Zillo Beast.