S1, A3: Richard är ganska nöjd med sitt skeppsbrottsparadis, medan Tory är fast besluten att komma bort från ön. Tillsammans ger de sig ut på en vågad resa till friheten, men kommer deras dröm om räddning att sjunka utan ett spår?