All In or I'm Out
S1 A2: Den första dejten mellan bästa vänner visar sig vara ganska så problematisk. Kris kräver engagemang från Alex och Darion är redo att dra när inte dejten blir som han vill. Sydney får en överaskning och Marshana sätter sin storlhet på spel.