Ambulanssjukvårdaren, pastorn och lastbilschauffören
S1 A3: Nick Jonas hyllar tre helt vanliga hjältar som gör allt för sina medmänniskor. Sjukvårdaren Diana Wilson avstår från att träffa sina barn för att hjälpa behövande. Pastor Andy Bales riskerar sin säkerhet för att hjälpa hemlösa, trots hans många hälsoproblem. Lastbilschaufför Serita Lockley fortsätter att leverera livsnödvändiga varor, trots att reducerade fraktpriser kör hennes rörelse i botten.