And Baby Makes Two
S2 A5: Lewis grubblar över hur hon ska göra med sin övergivna systerdotter. Benton hjälper en kvinna som blir misshandlad av sin polismake. Carter drar blickarna till sig och Greene ifrågasätter Ross pågående behandling av en ung aidspatient.