And My Axe!
S5 A4: För att stoppa en terrorgrupp som vill ta fram ett kemiskt vapen måste teamet minnas viktiga detaljer från sina första dagar vid FBI. Weller blir orolig när han får en skrämmande nyhet om sin dotters hälsa.