Arvets pris
Medan Ubaldo arbetar för att professionalisera gänget, lägger Dinorah ett bud på 1 miljon reais för att rädda deras egendom från att auktioneras ut av banken. De har vunnit, men nu behöver de mer pengar och förbereder sig för nästa rån. Dilvania välkomnar familjerna som förlorade sina hem på auktionen att leva på deras mark, vilket skapar en gemenskap och inspirerar politiskt hat.