Åt fanders
S5 A5: Boyd (Walton Goggins) kämpar för att undergräva mordanklagelsen mot Ava (Joelle Carter) och söker nya partner. Art (Nick Searcy) tar utredningen av den kriminella Tonin-familjen till en ny nivå.