S1, A3: I Atlanta, staden där hans underhållningskarriär började, introducerar Swizz Nasir för dess första Black Jeep Club och dess första Black Porsche Club. Nasir lär sig köra manuell låda av NASCAR-pionjären Jesse Iwuji.