S1, E6: On his way to his fourth consecutive victory in the Vuelta a España, Primož Roglič's season takes another dramatic turn. Wout van Aert prepares one last time in Australia for the battle for the world title. In the same country, Tom Dumoulin starts a new life after making a profound decision.