Att dyka eller att inte dyka / Dumma vädervänner
Peppiga Pia är rädd för att dyka och Snobben försöker hjälpa henne att övervinna rädslan. Beaglescouterna försöker bygga ett vindskydd och Sally och Naomi bråkar om armband.