Att falla med regnet
S1 A6: KD kommer med nya ledtrådar och Pernells eskort Tessie följer spåret under täckmantel. Pernell tar hjälp av kyrkan med en bönevaka för PJ, vilket förstör Jocelyns planer. April blir vän med Alicia och får veta en hemlighet som kan bli sprängstoff. Pernell inser att Crystal kan ha gått över gränsen i sina försök att hjälpa honom. Bobo riskerar att förlora sin värdighet – och sin sons respekt.