S1, A5: Edo leder en grupp av agenter i en attack mot Manticore Frankrikes huvudkontor i Paris. Precis när Diana håller på att få tag på vapnet tvingas hon välja sida, precis som hon var tvungen att göra åtta år tidigare, natten då Citadel förstördes.