S1, A1: Majoriteten av airfryerägarna använder endast denna mini-varmluftsugn för pommes frites och kroketter. Det är synd, för visste du att man till och med kan göra lasagne i airfryern? I det här avsnittet av Every day Fry-day visar Danny Jansen steg-för-steg hur man gör lasagne i airfryer. På nolltid kan du ställa en läcker lasagne på bordet med hjälp av airfryern. Allt i en handvändning, eftersom det bara tar en halvtimme. Det blir en trevlig överraskning! Och airfryern? Från och med nu kommer den att ha en speciell plats i ditt kök.