S1 A1: Karen ger sig i väg på en resa från Staten Island till Arizona med sin dotter Karina för att hälsa på sin far, Sammy 'The Bull' Gravano, när hans släppts ur fängelset. Jess försöker få in Billy i Taylors och Joes liv igen.