S1, A2: Trots Robs löfte till Cassie om att inte fortsätta utreda Operation Vestal, så ingår de en hemlig pakt för att behålla hemligheten och fortsätta jobba med fallen. I rollerna: Killian Scott, Sarah Greene, Michael D'Arcy, Eugene O'Hare m.fl. Del 2 av 8.