Every Day Fry-Day Avsnitt 2
S1, A2: Majoriteten av airfryerägarna använder endast denna mini-varmluftsugn för pommes frites och kroketter. Det är synd, för visste du att man till och med kan göra äppelmos i airfryern? Idag får vi äntligen svar på den brännande frågan: Hur gör man färska pommes frites i airfryern? Danny Jansen förklarar och visar hur det går till! I det här avsnittet av Every day Fry-day demonstrerar Danny steg-för-steg hur man gör kyckling, pommes frites och äppelmos med airfryern. Det kan vara svårt att tro, men ja, äppelmos görs också i airfryern. Det borde bli en trevlig överraskning! Och airfryern? Från och med nu kommer den att ha en speciell plats i ditt kök.