S1, A3: Förändring är på gång när ett potentiellt övertagande hägrar över Nightingale Hart. Samtidigt står agenterna inför privata problem när det professionella trycket ökar, medan en oväntad inspirationskälla räddar en stjärnkändis från en katastrofal öppning.