S3 A3: Red och Liz gör en avstickare till Mellanvästern som en del av deras uppdrag att rentvå Liz och besegra The Cabal. Ressler, Samar och Aram letar efter rymlingarna och snubblar över vad som kan bli en global livsmedelskris. Under tiden vänder sig Cooper till en osannolik allierad.