S1, A4: På en lyxig resa med Liam försöker Alison få veta mer det kriminella gängets planer, men hennes allt starkare känslor får polisen att ifrågasätta hennes motiv. I rollerna: Rose Ayling-Ellis, Kieron Moore, Charlotte Ritchie, Andrew Buchan m.fl. Del 4 av 6.