S3 A4: Rumskamraterna försöker skydda Codi medan de lugnar en ursinnig Gus. Aimee tror det värsta när Dillon inte svarar i telefon. Jeremiah bjuder hem en tjej medan Gus försöker få sitt distansförhållande att funka.