Nordens pärlor Avsnitt 4
S1, A4: Jannecke och Stian åker till Gotland där Jannecke imponeras av den nedlagda fabriken Furillen som nu är omgjort till hotell. Stian drar iväg på jakt efter vildkanin i hopp om att säkra middagen. Del 4:10.