S3 A4: Anja och Foppa utmanas av skidlegendaren Torgny Mogren och handbollsspelaren Isabelle Gulldén. Ska Anja och Foppa äntligen lyckas ta en seger i sin hatgren ballongburen? Lagen tas tillbaka till mellanstadiets gympasal för en stentuff match i spökboll.