S1 A4: När eleverna tar examen lämnar de det stödsystem som håller dem vid liv varje dag. Emily är fast besluten att ta examen men stöter på ett oväntat hinder. John drabbas av ett svårt återfall, och Abbie väljer mellan rehab och examen.