S 1, A 4: Avsnitt 4
Hollys dröm blir verklighet när en person från förr dyker upp, men hur kommer resten av familjen att reagera? Charlottes team lovar to sabotera för Garys som hämnd, men lyckas de eller går planen i baklås? Del 4:6.