S1, A4: Majoriteten av airfryerägarna använder endast denna mini-varmluftsugn för pommes frites och kroketter. Det är synd, för visste du att man till och med kan göra babi pangang och sambal goreng gröna bönor i airfryern? I det här avsnittet av Every day Fry-day delar Danny med sig av ett av sina favoritfamiljerecept! Babi pangang med sambal goreng gröna bönor och en läcker babi pangang sås. Och självklart gör han detta med hjälp av airfryern. Danny förklarar steg för steg hur du även kan göra denna läckra rätt hemma. Det borde bli en trevlig överraskning! Och airfryern? Från och med nu kommer den att ha en speciell plats i ditt kök.