S1 A4: Tyson och Michelle Spiess skapar avancerade miniatyrhem. I varje avsnitt bygger de ett litet hus från början till slut åt en kund. Men det är inga typiska småhus: De har bänkskivor i granit, porslinsbadkar och otroliga inredningskonstruktioner.