S7 A40: Laura och Nev hjälper Angel att hitta sin nätkärlek Antonio. Han säger att han bor i samma småstad som Angel, ändå kan de aldrig träffas! Antonio har uppenbarligen hemligheter, men kommer Angel att klara av sanningen?