Every Day Fry-Day Avsnitt 5
S1, A5: Majoriteten av airfryerägarna använder endast denna mini-varmluftsugn för pommes frites och kroketter. Det är synd, för visste du att man till och med kan göra allt du behöver för ett indonesiskt snacksfat i airfryern? I det här avsnittet av Every day Fry-day visar Danny hur man gör en indonesisk snacksbricka med hjälp av airfryern. Han gör det dock inte ensam, eftersom Vanja van der Leeden kommer för att hjälpa till. Danny förklarar steg-för-steg hur du kan skapa denna showstopper för att överraska alla vid middagsbordet. Det borde bli en trevlig överraskning! Och airfryern? Från och med nu kommer den att ha en speciell plats i ditt kök.