S1 A5: Jack följer med Alice till inseminationskliniken, men väl där får de förödande besked som tvingar dem båda att omvärdera livet. I rollerna: Domhnall Gleeson, Andrea Riseborough, Aisling Bea, Aimee Lou Wood, Sunil Patel, Rachel Adedeji, Muireann Bird m.fl. Del 5 av 6.