S7 A106: I detta "Catfish Keeps it 100"-avsnitt räknar Nev och Max ned de tio mest hjärtlösa kattfiskarna från de senaste sex säsongerna. Från bedragare till nakenbildssamlare är dessa lömska kattfiskar i en alldeles egen klass.