S1, A6: Majoriteten av airfryerägarna använder endast denna mini-varmluftsugn för pommes frites och kroketter. Det är synd, för visste du att du till och med kan laga hela måltider i airfryern? Vad sägs om bakad lax, grönsaker och ugnsstekt potatis? Det här avsnittet av Every day Fry-day visar Danny Jansen som visar hur man gör ugnsbakad lax, grönsaker och ugnsstekt potatis i airfryern. På nolltid kan du ställa denna läckra måltid på bordet med hjälp av airfryern. Det borde bli en trevlig överraskning! Och airfryern? Från och med nu kommer den att ha en speciell plats i ditt kök.