How I Met Your Mother Baby Talk
S6, A6: Oberoende av varandra försöker Marshall och Lily hitta information om hur man får ett barn som har det kön man själv vill. Samtidigt blir Robin mer och mer irriterad över sin nya, framfusiga TV-ankarkollega.